תמיכה מרחוק – איך זה עובד?

תמיכה מרחוק – איך זה עובד?

זה קורה בבת אחת… כן כך באמצע המייל הכי חשוב – מסך שחור. פתאום כל סדרי העדיפויות משתנים, כל המשימות והפגישות נדחות ואתם מוצאים את עצמכם מתעסקים עם קופסת הפלאים הזו ומתפללים שיקרה נס ושתצליחו להציל לא רק את המייל אלא את כל החומרים שלכם.

זה יכול לקרות למחשב שלכם או לשרת של כל המשרד או למדפסת ואף אחד לא ידע מהי הסיבה וכיצד לטפל בכך. במקרים כאלה של תקלות טכניות, לא רק העבודה נעצרת, כל המשימות הבאות גם הן נעצרות כדי שתוכלו לנסות ולטפל בתקלה בדרך זו או אחרת.

יעילות ונוחות: כוחה של תמיכה מרחוק

כאשר אין שירות מיידי של טכנאים מומחים שמכירים את מערך המחשוב בחברה שלכם ויכולים להתחבר במהירות לטפל בנושא, חוסר התפקוד גורר עיכובים ועלויות ישירות, וכן עלויות עקיפות כגון לקוחות שאינם מקבלים מענה, או עיכובים אחרים שעלולים לפגוע ברווחיות. תמיכה מרחוק היא כלי רב ערך המאפשר לעסקים לספק סיוע יעיל ואפקטיבי ללקוחותיהם ללא צורך בביקור במקום. באמצעות תמיכה מרחוק, טכנאים או צוות תמיכה יכולים לגשת ולשלוט במכשיר של משתמש ממיקום מרוחק, מה שמאפשר להם לאבחן ולפתור בעיות טכניות בזמן אמת. זה מושג בדרך כלל באמצעות שימוש בתוכנה מיוחדת שיוצרת חיבור מאובטח בין המכשיר של המשתמש לטכנאי התמיכה. לאחר החיבור, הטכנאי יכול לצפות במסך המשתמש, לשלוט בעכבר ובמקלדת שלו, ולפתור בעיות ישירות. תמיכה מרחוק מציעה יתרונות רבים, כולל פתרון בעיות מהיר יותר, זמן השבתה מופחת וחיסכון בעלויות על ידי ביטול הצורך בנסיעות. זה הפך לכלי חיוני לעסקים המבקשים לספק תמיכה יעילה ונוחה ללקוחותיהם, ללא קשר למיקומם.

לכן הסכם תמיכה מרחוק (תמיכה מקוונת) הינו הכרחי. התחברות מיידית של מומחים טכניים יכולה להציל את המצב במהרה ולהחזיר את העבודה לתקנה, כך שלא יהיה צורך לגשת עם המחשב למעבדה, או לחכות לטכנאי שיתפנה, היות וניתן לפתור 90% מהתקלות על ידי תמיכה מקוונת.

יתרונות הסכם התחברות מקוונת:

  • מהירות תגובה מיידית

  • התחברות מהירה למערכות

  • פתרון מהיר לתקלות

  • יכולת התחברות למתן יעוץ בנושאים שונים

כחלק מנתינת שירותי מחשוב לעסקים , הצוות המקצועי של One1SaMBa מעניק שירותי תמיכה מקוונת לעסקים מכל הגדלים ומכל תחומי הפעילות, תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה והקפדה על שירות זמין, אדיב ויעיל.

יובל טל, מנכ"ל One1SaMBa: "כמומחים למחשוב אנחנו מבינים את התלות הרבה של חברה במערך המחשוב שלה. לבית עסק אין את הפריבילגיה לאבד זמן יקר במקרים של תקלות טכניות, כי הנזק עלול להיות משמעותי מאוד, לכן אנחנו מחויבים לתת לכם את התמיכה הטכנית הטובה והמהירה ביותר"

 

שתף אותנו

Facebook
Twitter
LinkedIn

צור קשר